2014. július 14., hétfő

Sziasztok ez az én Bloggom remélem tetszeni fog jó olvasást :D

1.fejezet

Sziasztok az én nevem Kiss Diana és 16 éves vagyok van egy Húgom Camilla öö 14 éves egyedül lakunk mert a szüleink kicsi korunkba meghaltak egy balesetben. Barna hajam van és a Húgomnak meg Szöke. Na de nem is tartalak titeket fel irány az Olvasás jó olvasást kivánok :D

Reggel amikor felébredtem igy 8 óra lehetett nagyon nehezen felébredtem és éreztem hogy kez fájni a fejem. Le mentem a Nappaliba és a Húgom már a zenét hallgatva táncolt és énekelt.

-Húgii muszály ilyen korán zenéz hallgatnod?
-Nem tudtam már aludni és ezért jöttem le.
-Jó de tudtál volna fülhallgatóval is zenét halgatni?
-Nem ugy nem szeretem a zenét hallgatni.
-Oké de reggeliztél már?
-Igen már megreggeliztem.
-Oké akkor csak magamnak kell csinálnom
Elövettem a tojást és omletett készitettem. Utána felmentem és lefürödtem és felöltöztem.
-Húgi elmegyek Korcsolyázni te is jöszz?
-Nem én nem megyek mert tanulnom kell a Dogákra
-Oké de ne engedj be senkit Oké?
-Oké de a barátnöm átjöhet?
-Igen átjöhet de csak öö és senki más.
-Jó
-Na megyek Szia
-Szia
Elindultam és amikor megérkeztem megvettem a jegyet és felvettem a korcsolyát. Pár óra múlva:
Valaki meglölött nem birtam megállni igy elestem ,de valaki megfogott.
-Oh köszönöm hogy nem hagyta hogy elessek
-Semmi szivesen segitek másoknak. :D
Amikor feláltam csak akkor vettem észre hogy egy nagyon ismerös arc Volt.
-Te Ha.. de nem hagyta hogy befejezzem
-Psszt ne mond ki mert megtudják hogy itt vagyok és akkor jönnek a rajongók.
-Jah bocsi akkor csöndbe maradok
-Köszönöm, gyere menjünk le a pályáról mielött észre vennek.
-Oh Oké
Lementünk a pályáról a Büféhez:
-Ha megtudthatom a neved?
-Kiss Diana vagyok de inkább Dia azt jobban szeretem.
-Te már tudod hogy ki vagyok :D
-Igen tudom :D
-Az a Furra amikor megláttál nem ugrottál rám vagy ilyesmi amit a rajongok legtöbször csinálnak.
-Ja én nem vagyok olyan "szeretem" a zenéteket meg minden de nem annyira mint a Húgom mert a Húgom olyan öö ha meglátna már nem élnél :D
-Hát akkor nem szeretnék vele találkozni.
Elkeztünk nevetni.
-De most mennem kell már késöre jár.
-Haza kisérhetlek?
-Azt megköszönném
Elindultunk haza és egyszer csak megfogta a kezem :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése